Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 27 augusti 2011

Lite rastlös

Sjutton också! Jag har ingen koll på det här med nya följare längre. Hur som helst så blir jag i alla fall jätteglad när ni dyker upp!! Så hjärtans, hjärtans välkomna!!

Idag är det apvarmt och solen skiner. Lycklig krängde jag på mig mina favvoshorts som är de enda jag kan ha numer. Trodde jag. Jag hade dem sist för ca två veckor sedan. Nu kan jag inte knäppa knapparna längre. Det blir till att springa runt på tomten i trosor och t-shirt helt enkelt. Tur att vi inte har så mycket till insyn...

Åååh, det är så mycket jag vill göra och fixa! Jag vill byta ut alla betongplattor på framsidan av tomten (fyrkantiga och tråkiga) mot stenplattor (härliga granit eller skifferplattor) t.ex.. Men det är inte riktigt ett jobb för mig just nu och Fina M vill ha lite fritid också. Och pengar vill vi ha till Mini istället för stenar. Så det får vänta.
Jag vill gräva upp för en häck runt hela tomten. Inte heller ett bra jobb att ta itu med och dessutom är det lite för sent att sätta en häck nu.
Det är liksom jobbigt att fokusera på allt jag vill göra men som jag egentligen inte ens ska tänka på. Men jag vill ha en massa projekt så att tiden går fortare. Det här med att vänta är som bekant inte min stora grej. Och att vänta på Mini kan ibland kännas så långsamt att jag verkligen vill ha något helt annat att tänka på.
Tapet till arbetsrummet är i och för sig ett bra litet projekt att fördriva tiden med.
Och shopping. Heheheee.... Så får det bli!

Nu ska jag ta reda på när kvällens kräftskiva börjar. Det kan vara bra att komma i tid tänkte jag.

Soliga kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar