Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 23 augusti 2011

Mys

Igår lurade jag ut bästaste bästisen på äventyr. Jag hade köpt sallad, bröd, en halvflaska bubbel till henne och en liten flaska alkoholfri rosé till mig själv, så gick vi och satte oss på en av teaterbänkarna i Vitabergsparken på Söder i stan. Där satt vi i 1,5 timme och tittade på gratisframträdande som Parkteatern kör hela sommaren på en massa parkscener under hela sommaren. Det brukar vara riktigt bra och igår var det bara bäst! Jonas Gardell underhöll och han är sååååå bra! Bästisen blev jätteglad och jag med. Det var verkligen en bra och kul kväll. För att få platser så måste man vara där i god tid så vi kunde sitta och pladdra i en timme innan också medan vi åt. Najs!!

Naturligtvis fick jag ont i magen men jag bet ihop. Jag har kapitulerat och insett att min matmage och min gravidmage aldrig kommer att bli bästisar...

Och imorgon går gravidmagen in i vecka 21. Helt otroligt!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar