Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 15 augusti 2011

Skallen

Äsch, det blir ingen promenad. Jag fick en tung huvudvärk och åkte hem lite tidigare från jobbet. Naturligtvis hoppades jag att det skulle hinna gå över men, nej.
Jag har aldrig haft huvudvärk förut på det här sättet så jag skyller på Mini (och nu kommer väl något troll att dyka upp i kommentarerna och säga "Du ska inte ha barn om du skyller på dem redan nu!!", hahahahahaaaaa! Sorry, kunde inte låta bli...).

Allvarligt talat så är det nog graviditeten som gör att jag har ont i huvudet lite då och då. Det spränger...

Så nu blir det vila och längta efter att Fina M kommer hem och pysslar om mig lite istället.


Kram

6 kommentarer:

  1. Stackare.... Hoppas det går över snart. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har också ont i huvet i dag... Och jag skyller allt på sprutorna! :)
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Dumma huvudvärk. Hoppas nu du blir ompysslad och får en mysig kväll så promenixar vi snart!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tvärt om. Skyll på bara.
    Enligt mig så är det meningen! :-)
    Meningen är att det ska vara bara mer och mer jobbigt hela graviditeten så att när man kommer till v. 40 så tycker man att det spelar ingen roll hur mycket ont det kommer att göra, bara man får ut ungen och avslutar graviditeten. :-) :-) :-)
    /Eden

    SvaraRadera