Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 16 augusti 2011

Landat

Tack, tack, tack!
Vilka fina ord ni skickar till mitt tidigare inlägg om RUL. Jag är så glad! Firade med en drös salta fiskar och nu blir det en stor biff till middag. Fina M inhandlade och lagar. Nu har jag landat lite, hihihii!

Hela dagen har jag haft sprängande huvudvärk så jag dricker massor av vatten (ännu mer än vanligt) nu i fall det är vätskebrist. Igår trodde jag inte att det var så men kom på att jag inte kissar lika ofta som för några dagar sen. Då insåg jag att jag nog inte dricker så mycket vatten som jag trodde. Så nu attans!

Ultraljudet gjorde vi på Ultragyn vid Odenplan i Stockholm. I hissen noterade jag något jag tycker är riktigt roligt:

Mycket passande att samköra körkortsmottagningen med psykiatriska mottagningen, hahahahaaaa!
(Gissar att körkortsmottagningen är något helt annat än vad jag tänker på)

Nu middag.

KRAM


4 kommentarer:

  1. Men åh, vilka underbara nyheter jag får läsa om i din lilla hörna av bloggvärlden.
    Grattis!!! Jag är så glad att allt gick bra idag och vilken lycka det måste vara ... Förstår att det tog tid att landa =).

    Varmaste kramarna till er.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Tusen tack!!

    Och många kramar tillbaka! :o)

    SvaraRadera
  3. Körkortsmottagningen är där folk går och lämnar urin och blodprover efter förlorat körkort. Tex efter rattfylla eller psykisk sjukdom. Därav psykläkare som kan godkänna att man är lämplig för att få tillbaka körkortet eller inte!
    Ett ganska bra ställe!

    SvaraRadera
  4. Ahaaaa! Misstänkte att det var något sånt! Tack för förklaringen. :o)
    Men det blir ju så mycket roligare om man får bilden av att man ska ta körkortet på den mottagningen. En del kan nog behöva lite psykläkare då, hahahahaaa!

    Kram

    SvaraRadera