Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 30 augusti 2011

Epilator vs. Epigenetik

Jag fick för mig att jag har fått mustasch... Ni vet, en sån där liten fjunig tjejmusche. Om jag står 2 cm från badrumsspegeln.
Och hur får man bort en sån?, tänkte jag.
Aaah, jag har ju en epilator! Man är väl smart.

BrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrAAAAAAAAJJJJJ!!!!! Fanfanfanfanfanfanfaaaaaaaan!!! Mummel, mummel...morr, morr...

Det här blir definitivt en av epigenetikens mest traumatiska ögonblick som för alltid kommer att finnas i stackars Minis gener och följa med i generation efter generation.
Smärtan som slår i hela kroppen när man försöker att epilera några osynliga fjun på överläppen.

Ett tips: gör det inte. Det är inte värt det. Bespara era avkommor från livssmärta.

Vi är snygga som vi är.

Kram

4 kommentarer:

  1. Jösses! Den smärtan måste ha varit enorm... Men vad gör man inte för att vara fin :)

    Är du helt röd på överläppen nu?

    Kram Lo

    SvaraRadera
  2. Precis! Vad gör man inte...hu!
    Nej, inte röd alls. Det var nog bara småfjun som inte påverkade huden. Det syns inte direkt någon skillnad alls faktiskt, hahahaaa! Totalt onödigt alltså!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag gjorde något liknande för många år sedan efter att jag hade fått en kommentar av en kille att jag hade mycket fjun på kinderna... Jag tog så klart fram epilatorn, aj det gjorde ont och oj vad många små röda utslag jag fick leva med ett bra tag :) Jag gör aldrig om det ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hahahaaa! Vad skönt att höra att jag inte är ensam om knasidéer! :o)

    Kram

    SvaraRadera