Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 25 augusti 2011

Gomorron!

Nu har räknaren här till vänster gått ner från 2X-tal till 1X-tal i räkningen. Ser riktigt fint ut i mina ögon!

Idag gäller det. Jag MÅSTE få till ett toabesök. Hahahahaaaa! Jag som trodde att magen ordnat sig till någorlunda men jag insåg igår kväll att jag hade fel. Så nu är det toafokus igen. Suck. Det här är verkligen en magblogg snart...

Idag fyller också en kompis, bästa bästisens man, 40 år så vi ska strax dit och överraska med champagnefrukost och blommor. Han kommer att bli jätteförvånad. Kul!

Kramelikram där ute

2 kommentarer:

  1. Så roligt att överraska så när personen verkligen inte väntar sig det :-) Äter du linfrö och dricker vatten? Det borde ju få fart på magen.... Kram

    SvaraRadera
  2. Det blev jättekul! :o)
    Japp, äter fiberrik kost, dricker vatten, gör allt... Men nu är det Duphalac som gäller igen (trodde att jag kunde trappa ner på den lite...).

    Kraaam!

    SvaraRadera