Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 1 augusti 2011

Frånvaroproblem

Vilken tur jag har! Jobbdatorn vill inte samarbeta alls. Den tycker att jag har varit borta från jobbet för länge. För att den ska samarbeta så vill den att jag ska åka till kontoret och koppla in den där. Hahahaaaa! In its dreams!
Tanken med en bärbar dator och mitt semesterupplägg är att jag ska kunna jobba hemifrån. Att jag har haft semester i tre veckor och inte blir "accepterad" av datorn för att jag varit bota från nätverket för länge är ett skämt. Inte åker jag fyra mil till jobbet för att logga in på nätverket och sedan åka hem igen. Aldrig i livet.

Åååh, nu ska jag glatt fnula lite i trädgården istället! Tjohooo!
Sola lita kanske också. Moooahahahaaa!

Glada kramar

3 kommentarer:

  1. Det finns ingen ledighet som är som den oplanerade plötsliga ledigheten. Den som inte skulle vara men blev ändå. Njuuut! :-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jaså det är hos er som solen gömmer sig? Här har varit regn och mulet i veckovis :-(

    SvaraRadera
  3. Tack, Ina! Jag ska njuta till fullo!

    Mollan, jag tar med mig solen ner på torsdag! ;o)

    Kram

    SvaraRadera