Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 1 augusti 2011

Nedräkning igen

Idag är dagen då jag kör igång med PTonline och Olga igen. Den här gången är det för att träna upp mage och rygg. Mammaträning.
Jag har konstaterat att det är jobbigt med matbiten. Jag ska äta ca 6 gånger per dag men jag kan inte äta så mycket som jag behöver. Då får jag ont i magen. Så nu ska jag försöka att dela upp det på 8 mindre måltider istället. Får se hur det går...

Och idag är det bara 14 dagar kvar till ultraljudet den 16:e! Tjohoo! Tror att det får bli en nedräkning nu. Och för den oinvigde: idag räknas inte som en dag för den är redan här och den 16:e räknas som dag 0 eftersom det är då UL görs. Så jag räknar bara dagarna där emellan. 14 dagar kvar på mitt sätt att räkna alltså.

Nu önskar jag mig lite mage. Så att jag får se gravid ut istället för uppsvälld. Gnäll, gnäll.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Kul att följa dej, jag har BF datum den 16 januari med andra barnet :)
    Lycka till <3
    volvomyran@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Åååh, vad kul! En till! Lycka till för din del också!

    Kram

    SvaraRadera