Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 11 augusti 2011

Syskonkärlek

Bordet och stolarna kom som sagt i förmiddags. Allt lämnades på en pall på vår uppfart så att Fina M kunde bära in allt till kvällen (lite tunga grejer).
Nu visade det sig att bordsskivan väger minst ett ton. Den är omöjlig att baxa in helt själv i huset.
Självklart är alla som bor hyfsat nära och som kan hjälpa oss, borta på semester. Alla utom två; min bror med sambo. Och självklart kommer han körandes så att vi får in bordet. Finaste lillebror.
Nu är det inte bara för hjälpen med bordet, men åh, vad jag älskar min bror. Det har jag gjort hela mitt liv och vi bråkade bara några få gånger när vi var små. Hela vår livstid har vi faktiskt varit väldigt bra vänner. Han betyder allt för mig och jag vet att jag betyder lika mycket för honom. Vi gör allt för varandra. Syskonkärlek.

Jo, Mini ska få ett syskon om det går. Absolut. Syskonkärlek kan nämligen vara väldigt speciell och vacker.

Som sagt, OM det går...

Kram

2 kommentarer:

  1. Det är underbart med syskonkärlek!! Massor av kramar till dig för ditt peppande nu när jag är lite nere!

    KRAM, igen!:)

    SvaraRadera
  2. Å ännu mer kramar till dig! Igen! :o)

    Kram

    SvaraRadera