Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 23 augusti 2011

Ledighetskommittén planerar...

Idag pratade med den eventuellt blivande chefen. Alla omorganiseringar som håller på just nu har gjort att så mycket blivit ändrat och jag orkar inte gå runt och vara ovetandes så länge till. Och inte att vänta heller.
Så nu är vi ense om att vi ser vad som händer istället och tar det för vad det är. Framtiden får utvisa hur det blir. Känns kanonskönt! Jag har trots allt ett jättebra jobb idag så jag behöver inte byta om jag inte vill. Och just nu vill jag fokusera på Mini. Vilken lättnad. Nu är det tokfokus.

Och från och med den 1/11 är jag ledig på onsdagar. Härligt! Och så kom jag på att min pappa är ledig på onsdagar så vi har bestämt att vi ska leka då ibland. Hitta på kul saker ihop. Det var längesedan vi gjorde något kul ihop så det ser jag verkligen fram emot.

Idag fick jag också reda på att en kompis i Holland också är gravid och hon ligger bara en vecka före mig i tid. Sååå kul!

Vilken härlig höst det kommer att blir!


Sensommarkramar

3 kommentarer:

  1. Superkul att ni är gravida samtidigt :-) Men du, alltså..... Du har ju fortfarande den gamla bloggen kvar i din blogglista! Går du fortfarande via den gamla Born under Saturn när du ska in till mig? Old habits die hard, eh? ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Hihihii! Lustigt att du noterade det! Jag skulle precis till att ändra.
    Har gått via Bloglovin sen du bytte men det funkar inte så bra från mobilen. Så nu blir det ändring!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Härligt att börja trappa ner. Kan man behöva innan bebisen kommer, för då är man ALDRIG mera ledig! :)

    Kram Lo

    SvaraRadera