Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 3 augusti 2011

Namnprat

Förresten, igår hade vi middag här med en god vän och två av hans barn. De är 13 och 15 år och hur härliga som helst. Smarta ungar med fantastisk humor. Jag tror att de ägnade en timme åt att bara rabbla namnförslag på Mini. Det blev bara sjukare och sjukare förslag. Till slut satt vi allihop och tjöt av skratt över alla våra dumma förslag. Torr humor, men sjukt roligt var det.
Och så ville de se min mage men jag sa att det är inget att se för det är bara bajs i den. Ungarna bara stirrade på varandra och tyckte att jag lät helt rubbad. Hehee... Tjejen (13-åringen) påpekade att hon nog skulle adoptera när hon skulle ha barn. Det lät så jobbigt att ha en massa bajs förstoppat i magen. Hahahaaa!
Tror att vi fnittrade minst halva kvällen.

Så skulle man ha det för jämnan!

Kram

2 kommentarer: