Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 29 augusti 2011

Urrkmåndag

Vilken skitmåndag. Dåligt humör (vilket märks tydligt i inlägget nedan t.ex.) och allt har gått lite på halvfart på jobbet.
Jag har konstaterat att jag inte ska blogga så mycket från ifånen. Speciellt inte när det ska till att kommentera artiklar och annan omvärld. Mina inlägg blir bara röriga och har en massa stavfel. Usch.

Nej, idag är en sån där dag när jag lägger mig på soffan och gör allt för att somna så fort som möjligt. Nu får det gärna bli tisdag. Eller allra helst onsdag så att jag får gå in i vecka 22.

Men jag lunchade med bästaste bästisen idag och det gjorde mig i alla fall liiite gladare. Tur att hon finns.

Magen känns förresten enorm nu. Men det vet jag ju att den inte är. Större lär den i alla fall bli...

Kram

2 kommentarer: