Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 10 augusti 2011

Äntligen

Äntligen! Vi går in i vecka 19 idag och jag mår för första gången på länge helt kanon!
En del av förtjänsten är nog Duphalacens och Olgas. Men oavsett så är det otroligt befriande att känna sig normal igen.
Äntligen kan jag börja njuta lite mer.
Pengarna från FK gör också att den rent fysiska (och galet psykiska) ÄD processen känns lite mer avslutad. Ok, det är ett faktum som vi måste bära med oss resten av livet och få Mini att förstå, men ändå. Nu får jag vara gravid på heltid. Nu får jag börja boa och njuta.
I början sa jag att det där med att vara gravid är inget för mig (även om jag VILL vara gravid). Klart att jag tyckte det när jag var som en svullen ko som bara mådde pyton och som sov jämt. Nu känns det så mycket bättre och nu är det kul.
Det är det bästa med att vara människa: man kan alltid ändra på sig.

Äntligen känns Mini som "min". En del av mig. Och Fina M's också så klart.
Nu ska jag njuta. Äntligen.

Kram

4 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bra nu :) Njut av mini!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken lättnad det måste vara! Skönt att höra! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt=D
    Njut & åter njut.
    Det är trots vissa krämpor (som vissa får) i det stora hela en fantastisk tid av ditt liv & det är bara början=)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Underbart och härligt att du äntligen får njuta! För Mini är ju verkligen din/eran!

    Kram

    SvaraRadera