Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 5 augusti 2011

Mollan

Igår kom jag hit till Malmö och jag började med att träffa Mollan. Vilken tjej!
Vi har bara "setts" via bloggarna och mail tidigare men nu fick jag äntligen träffa henne live. Önskar att ni alla fick det för hon är verkligen jättetrevlig, snäll och pratglad. Med humor. Me like. Och så hade hon med sig två av sina tre fina barn, Liam och Bubban (hon kallas så). Urgulliga! Jag vill ha barn NU...
Hursomhelst, så är jag glad att vi träffades och jag hoppas att det blir fler gånger. Tänk att det finns så mycket att prata om. :o)

Idag ska jag och min kompis A turista lite i omgivningarna. Ha en så där skön vi-slappar-och-skrattar-hela-dagen-dag.

Kramas där ute

3 kommentarer:

  1. :-) Trodde nog att Bubban skulle avskräcka dig lite ;-) Nej, skämt åsido, du var verligen tålig och jättefin mot ungarna. Du kommer bli en toppenmamma! Ha en underbar dag med A :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Guud va roligt med bloggträffar! Måste nog oxå fixa min första bloggträff;-)
    Kram K

    SvaraRadera