Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 20 augusti 2011

Dagsverke

Min härliga kompis har sagt upp sig från jobbet, börjat måla tavlor och vill fokusera på livet stället för flärd. Underbart!! Hoppas att hon flyttar närmare mig också (åh, jag är sååå självisk!). Det är skönt med de där gamla kompisarna som man vet finns...
Och hennes spontana kommentar när hon såg magen: "Men, det syyyns ju inget!" Hihi, alla tror att det syns på en gång när jag berättar att jag är gravid. Men inte än inte.

Bordet monterat, ogräs plockat, min häl mosad (vid flytt av gammalt matbord), Shurgard fixat, nya glasögon fixade, mammakläder inspanade, nu middag och så får jag stuva om lite i blivande arbets-/gästrummet själv imorgon. Det känns som en effektiv dag. Skönt!

Tror att Mini växer så det knakar nu. Det spänner lite i magen då och då. Och magen känns mer spänd och hård.

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar