Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 15 september 2011

Fantiserar

Blir lite sur på Blogger som inte lyckas med konststycket att visa vilka bloggar som är uppdaterade i högerkolumnen här på bloggen. Det är jätteirriterande. Morr.

Har känt av Mini idag också. Det är kul! Det sätter igång fantasierna lite och jag funderar hur Mini blir när hon blir större, vad hon gillar, om hon kommer att sova på nätterna, om hon lär sig krypa tidigt eller sent och allt sånt. Ganska kul att fundera på det för inget går ju att förutsäga.
Jag tror att hon kommer att bli urbra på att rita t.ex.. Fina M är nämligen jätteduktig på att teckna och måla. Och så tror jag att hon kommer att gilla att röra på sig. För det gör jag (och Fina M också). Men det har jag inte gjort på länge nu i och för sig så det kanske inte stämmer, hahahaa!
Hur som helst så är det kul att fantisera lite. Oavsett hur det blir så är hon otroligt efterlängtad och galet mycket älskad. Lilla Mini.

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag är också sur på blogger som inte uppdaterar.... Du har nog av den anledningen missat att du fått en award hos mig! Fina, härliga tankar om Mini, kan tänka mig att du längtar galet mycket! Kram

    SvaraRadera
  2. Ahaa! Tack!
    Då ska jag kolla det!

    Kram

    SvaraRadera