Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 26 september 2011

Glad igen

Två nya följare: Sofie och ruth (vars blogg jag läser jämt)! Tjohooo! Ni är såååå välkomna!

Nu har jag gått mina första flåsiga steg i stegtävlingen. 13.875 steg har jag lyckats skrapa ihop och fler ska det bli ikväll. Målet är att få ihop minst 20.000 steg per dag.
Till det krävs att jag även promenerar på lunchen. Så får det bli. På 30 minuter får man ihop ca 3.500 steg. För att få 21.000 steg per dag så behövs det alltså ca 3 timmars aktivitet. På helgerna hinner jag ännu mer om jag orkar. Fasiken, vad jag ska gå!
Jag ska vinna det här. Kul!

När jag promenerar så där så rensar jag tankarna så bra också. Idag har jag t.ex. rensat ut det negativa kring SVT-programmet. Varför bry sig innan det ens är sänt liksom? Näe, bättre att vara glad bara. Det är roligare om inte annat.
Och så skickar jag extra kramar till de fina människor som ställt upp med sina privatliv i programmet så klart! Ni är guld värda!

Kram på er alla bra-iga där ute

3 kommentarer:

  1. Jösses vad hurtig du är! Jag degade mest ihop när jag var gravid :-) Heja dig :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Hihihii! Får se hur länge det varar.... ;o)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Härligt att rensa hjärnan med promenad. Och jag hejar på som fasen, vore ju sååå coolt om du vann tävlingen!

    Vad tyckte du om programmet nu då? :)
    Kram

    SvaraRadera