Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 12 september 2011

Jag läser och håller tummar överallt

Det är så många, så många som håller på med behandlingar nu. Jag vill bara säga att jag håller mina tummar för er allihop! Jag läser bloggar och trådar (på berömda FL...) och tänker på er allihop. Men jag hinner knappt med att kommentera så mycket som jag vill. Och ofta läser jag inlägg några dagar "försent".
Det är sååå många känslor jag får när jag läser om hur mina bloggvänner kämpar på och det berör mig hur starka alla är mitt i kämpandet och även i en hel del sorg. Jag önskar åt er alla så jag nästan spricker! Jag jublar för er som plussar och önskar ännu mer till er som väntar på plusset.
Så även om jag inte kommenterar hela tiden så följer jag er allihop. Ni är fantastiska!

Bara så ni vet...

Extra kramar till just er

2 kommentarer: