Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 30 september 2011

Fredagsslö

Äntligen, äntligen fredag!
Jag har kännt mig lite småtjurig hela veckan så det ska bli såååå skönt med helg. Vi ska börja med Minis rum och det är roligare än att jobba. Ganska mycket roligare faktiskt. Och så ska jag ta tag i det där med vinterdäck också...

Just nu hoppas jag bara att det ska bli en lugn dag på jobbet... Och efteråt ska jag och tre kollegor köra en liten AW. Åh, jag längtar tills dess!

Kram

4 kommentarer:

  1. Japp, helg blir gött. Posta bilder på minis rum när du fått upp några våder!

    SvaraRadera
  2. Absolut! Men det blir nog inte i helgen... Tyvärr.

    kram

    SvaraRadera
  3. Håller med dig - äntligen fredag! Det har varit en kämpig vecka! Ha en jättemysig fortsättning på kvällen :-) Kram

    SvaraRadera