Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 27 september 2011

Glad

Besöksstatistiken här på bloggen sköt i höjden efter programmet igår, vilket gör att jag känner mig som en åsiktsmaskin, hahahaa! En som ändrar sig hit och dit dessutom. Men det är kul att folk läser och kommenterar (tack, FC för intressanta vinklar!).
Nu tror jag dock att jag kommer att vara lite lugnare på den fronten. Vädra åsikter i tid och otid, alltså. För jag blir så emotionellt engagerad och med tanke på Mini så får jag nog ta det lite lugnt med sånt. Adrenalin i blodomloppet och sånt, ni vet. De susar ju in i bebisen också. Med tanke på att hon ligger dubbelvikt där inne och inte har så mycket att säga till om så jag tänkte bespara henne stresshormonerna och bjuda på lite njutningsendorfiner istället. Det ska nog inte bli så svårt.

En kul sak som jag sett fram emot men som inte blir av, är den planerade Ullaredsresan. Bästisens jobb kräver att hon jobbar då. Vi bestämde oss för att flytta fram resan istället. Trist! Inga endorfiner där inte... Får se om jag kanske kan åka ner någon annan dag med någon annan kulig kompis. Jag vill ju så gärna!

Istället ser jag fram emot blogg-/IVF-träffen i Göteborg i november! Åh, vad kul det ska bli!
Snart dags för lunchpromenad i det vackra höstvädret också. Mycket att vara glad för just nu.
Äntligen.

Kram

5 kommentarer:

  1. heeej! har en liten fråga. den där widgeten "min graviditet" vart hittar man den? :)

    SvaraRadera
  2. Halloj! Jag hittade den under "verktyg" på blimamma.se. Tror att du kommer dit om du klickar på just "blimamma.se" längst ner på min widget.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Helt ärligt är jag avis=( Jag vill oxå gå på blogg täffen & träffa bla dig du underbara "anonyma" själ *fniss*

    Kram kram!!

    SvaraRadera
  4. Hihihii! Vore kul om du kunde joina! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Då syns vi!! Kan ju inte hålla mig borta när ni alla kommer till mina hemtrakter...

    kram

    SvaraRadera