Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 4 september 2011

Långkalsonger

Hör hur Fina M fnittrar i tvättstugan.
Så övergår fnittrandet i apflabb.
"Vad f-n är det här?", flämtar han fram mellan skratten.
"Vaddå?", jag reser mig ur soffan och pinnar ut till tvättstugan.
"Det här. Heeelt sjukt fula byxor! Har du sytt i långkalsonger, hahahaa?!"
Han står och drar i resåren på ett par gravidjeans som jag fått, som om den vore ett jättetuggummi... Med ett stooort flin i hela ansiktet.
"Men vad sjutton?! Har du inte sett funktionen på gravidbyxor?"
"Jasså jaha... Jo, det har jag ju... Men jag fick en chock när jag trodde att du sytt i långkalsonger i linningen!"

Snubbar....suck.

Kram

8 kommentarer:

  1. Hahahaha, förlåt, men gud så roligt....
    Jag kan nästan se han framför mig och dig också...
    Ja, vad säger man. Snubbar är bra, men de förstår sig inte på allt vi har för oss...

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, knas! Förstår inte hur hans hjärna fungerade där... Sy fast långkalsonger i jeans? :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha! Ja han får nog vänja sig, iaf om du som jag upptäckt hyr underbart det är med byxor som aldrig klämmer i magen.. Jag kommer aldrig sluta använda mina! :)

    SvaraRadera
  4. Sjukt roligt inlägg, säger jag bara!

    SvaraRadera