Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 2 september 2011

Gråtfas

Nu är det hormoner i luften!
Jag bölar för allt. En kollega berättade att hennes son håller på att byta dagis eftersom de har flyttat. Han ville inte släppa hennes ben imorse när hon skulle gå. När hon berättar det här så börjar jag nästan gråta. Fick ursäkta mig och torka tårarna lite.
Ni kan tänka er hur det blir när nyheterna visar bilder från Afrikas horn.... Ulk, ulk, ulk....
Jag kan gråta om jag tänker på en olycka, vad som helst.
Jag gråter av minsta lilla negativa tanke. Det är apjobbigt!
Hoppas det kommer en skrattfas också.

Kram

4 kommentarer:

  1. Sån är jag när jag på nåt sätt tillför hormoner... Under sprutorna har jag hört om andra som är arga, ilskna och irriterade. Men det blir inte jag! Jag gråter!! För precis allt!! En gång satt jag och tittade på herrarnas final i konståkning. Och grät floder för att det var så vackert.... Så ser jag mig själv utifrån: HALLÅÅÅÅ vad håller jag på med??? Det är absolut inget jag styr över...

    Lite läskigt när man är i "hormonernas våld"... Men det är ju för en god sak!!

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Hahahahahaaaaaa! DET var galet roligt! Herrarnas konståkning.... Hihohohihii!

    Tack för uppmuntingen! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. =) Inte roligt att vara ledsen, du får bara titta på glad tv ett litet tag?

    SvaraRadera