Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 24 september 2011

Tapetvåndan slut

Jättemage idag också (är nog bara jag som tycker det för så stor är den inte hävdar bästisen och jobbarkompisar). Det högg några gånger i höger sida när vi kikade på tapeter. Men inget som kändes direkt oroväckande.

Tapet, ja. Nu har jag ändrat mig igen. Det lilla rummet som vi redan tapetserat blir inte Minis rum. Det rum vi ska tapetsera nu får bli det istället, för vi hittade en kanonfin tapet. Den kommer från InTrades kollektion "Twilight", nr 371113. Den är knallröd med vita prickar. Tyvärr hittar jag ingen riktigt bra bild på den men den här får duga:



"Vårt" tapetställe har dessutom 20% rabatt på alla tapeter den här helgen så det blir apbra! Jag är helnöjd och kommer inte att ändra mig någon mer gång.

Lunchdags!

Kram

5 kommentarer:

  1. Hahaha, jag vet hur det är, sen ser man något annat och ändrar sig igen.
    Jag tyckdder dock att du ska hålla fast vid ditt beslut, för det var en riktigt fin tapet.
    Cool, på alla sätt och vis =).

    Ha en underbar dag.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Tack på er!
    Ja, nu får det bli den tapeten, annars stryper nog Fina M mig...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Den blir perfekt till Mini :-) Kram

    SvaraRadera
  4. Vart finns dom där tapterna? Ville gärna ha den röda till min dotter.
    Kram Lo

    SvaraRadera