Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 16 september 2011

Helgaktiviteter

Fredag och inget särskilt är planerat inför helgen. Fina M skulle egentligen springa Sthlm Halvmaran imorgon men han är förkyld med feber. Bästisens dotter ska springa barnens halvmara (ett varv i Kungsträdgården, ca 500 m) och det blir nog lördagsnöjet.
Ja, just det. Jag fyller visst år imorgon också. 42 år ung blir jag. Hip hip...

Mini rör sig fortfarande. Det är så himlans skönt att äntligen känna att det är något där inne. Det gör det hela lite mer "gravidigt". Innan kände jag mig bara uppsvälld och flobbig. Nu känner jag mig mer gravid.
Kom på en grej som händer ibland, inte ofta men ibland. Mitt hjärta rusar lite och slår lite hårdare ibland också. Mer blod att pumpa runt förmodligen så jag oroar mig inte.

Der var morgontankarna det. Nu ska här jobbas vidare!

Kramas, det är fredag

2 kommentarer:

  1. Åh vad underbart med mini rörelser=)
    Grattis i förskott vännen=)

    Önskar dig en fin helg=D
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tack finaste du! :o)

    Hoppas din helg blir riktigt bra den med.

    Kram

    SvaraRadera