Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 16 september 2011

Mycket meck

Det är faktiskt lite rubbat hur min arbetsmotivation har försvunnit. Jag vill bara träffa Mini.
Varenda minut får jag anstränga mig och jag har svårt att koncentrera mig ordentligt. Det krävs massor liksom... Det är inte så att jag gör ett sämre jobb (tycker jag själv så klart, hahaha!) men det kräver mer av mig. Kraftansträngning. Fokus. Så jäkla jobbigt! Och hemmavid är det likadant.

Jag har glömt att skicka in inkomstpapprena till FK också... Inte så smart. Det får bli nästa veckas fokusprojekt. En sak i taget.
Just nu känns det som att det är så mycket vi ska fixa. Bara det där att sätta sig ner och rensa ut en massa gammalt som ligger i skåp och byråer. Suck, liksom. Aptråkigt men behövs verkligen.
Och så tapetsera. Vi kommer visst aldrig till skott med det där förbaskade rummet...
Och så den där hantverkaren som skulle ha isolerat vårt förråd i augusti/september... Snart är september slut så vi har påmint honom och hoppas på att han får arslet ur vagnen. Vi behöver det där förrådet ganska snart.
Och så har vi en massa bråte som ska till tippen. Ska bara samla ihop bråtet...
Sen kan vi äntligen köpa lite Mini-möbler.
Samt planera nytt kök och badrum. Men det får sjutton vänta. Det är jul snart också. Typ.

Kramas ordentligt nu'rå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar