Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 7 september 2011

Middag

Det är lite märkligt allt det här med att jag är gravid. Som ikväll.
Vi är bjudna på middag hos ett par kompisar. Vi ses nästan aldrig och de kommer aldrig till oss trots att jag bjudit in dem två gånger. De har två barn under fem år och jag tror att de tycker att det är "roligare" att umgås med oss nu när vi ska få barn. Nu passar vi in i deras umgänge liksom... Jag kanske har fel men det är en känsla jag får.
De kommer nog att ställa en del frågor också men vi ska låtsas som att vi bara har haft turen att bli gravida. Skitbra, heheheee! Så får vi se vad mer de vill pladdra om. Usch, jag känner mig lite väl paranoid men så känns det i alla fall.
Om inte annat lagar de attans god mat.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar