Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

lördag 24 september 2011

Nästäppa

Ligger här i sängen och är så trött att jag kan gråta.
Anledningen till att jag ändå är vaken är en envis nästäppa som började för några dagar sedan och som nu är riktigt hemsk. Det går inte att andas ordentligt och när jag väl somnar så andas jag enbart med munnen vilket leder till att den torkar ut helt. Då vaknar jag... Och så blir det till att gå upp och dricka vatten och sen börjar allt om igen.
Min lycka var fullkomlig när jag hittade nässpray (Nezeril) i badrumsskåpet. Så nu ligger jag här, nysprayad och go och väntar på att täppan ska släppa så att jag kan sova.
Och nu tror jag att det äntligen är så. Äntligen...

Gonattkramar

4 kommentarer:

  1. Skulle just förslå nässpray ;) Hoppas det hjälpte.

    SvaraRadera
  2. Godnattkram.. Och godmorgon, själv vaknade jag innan sex av mardröm och sen näsblod. Heja heja.. :]

    SvaraRadera
  3. Tack Tea!DEt hjälpte, tack och lov... :o)

    Heja oss, ruth! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Nästäppa är ett av det värsta jag vet, just för att man inte kan andas annat än genom munnen...
    Nezeril är det bästa jag vet mot det, och det hjälper varje gång...=).

    Hoppas du fick dig en god natts sömn.

    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera