Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 8 september 2011

Lite ont här och lite ont där

Jag har ont i svanken. Gnäll, gnäll. Inte så mycket att gnälla över dock. Det är väl lite foglossning som vill säga hej, så jag accepterar det men det är tungt att t.ex. dammsuga. Nu har dammsugaren stått i vardagsrummet en vecka och väntat... Vi ignorerar den båda två men nu går det nog inte längre. Fina M ska få äran för att bespara min rygg och dammsuga. Tråkigt för honom, hehee. Men istället får jag väl skura toaletten.
Om ni vill veta.

Idag ska jag jobba hemma. Jag har sprängande huvudvärk trots att jag druckit massor av vatten. Jag förstår inte varför det blir så? Kanske beror det på att jag känner mig lite hängig? Eller så håller jag på att bli sjuk. Hur som helst så är det nog bra att ta det lugnt i alla fall. Och fortsätta att dricka vatten.

Just nu är allt en dag i sänder.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar