Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 4 september 2011

Flås

Jag blir andfådd för minsta lilla känns det som. Har i och för sig inte gjort så mycket idag annat än att slappa och göra bananmuffins, men ändå. När Fina M kom hem efter ett längre ärende så tog vi tag i det enda äppelträd vi har. Det är litet och fult, förmodligen för att vi försöker forma till det. Den tidigare ägaren gjorde ett uselt jobb på den fronten. Inte för att vi är bättre, men vi försöker i alla fall.
Hur som helst, beskärning stod på agendan. Vi har klippt och klippt och rätt som det var blev jag jätteflåsig. Blev tvungen att lägga mig i gräset och vila en stund. Men så fort jag försökte att fortsätta så blev jag urflåsig igen. Så nu sitter jag här vid datorn...
Jag som tänkte gå på ett Friskis baspass nästa vecka. Undrar om jag ens orkar ta mig dit? Ur ett flåsperspektiv, alltså. Hm, jag har nog tagit det lite väl lugnt sen jag blev gravid... Det är nog bäst att fortsätta så och inte chocka Mini, heheheee!

Kram

2 kommentarer:

  1. Bananmuffins :-) Det har jag nog aldrig smakat, men det låter gott. Och flåsandet kan jag inte annat än asgarva över för du får det att låta så underbart :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Det är tokgott!

    Tackelitack! :o)

    Kram

    SvaraRadera