Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 5 september 2011

Kvällstankar

Ibland "kluckar" det till i magen rejält, men jag känner inget om jag lägger händerna på magen. Jag vill känna Mini, morr...
Moderkaka i framvägg känns så himlans onödigt. Det borde vara lag på att den ska gå i sidan eller långt in så att alla blivande mammor får känna av sitt barn lite tidigare. Tycker jag.

Och så har jag kommit på en massa saker jag vill göra innan Mini kommer. Som att åka på semester i Australien, åka på shoppingresa till New York, åka på fyradagars-spa, köra en helfest på stan och vara bakis en hel dag...och, ja, en massa annat. Det var ju ett tag sedan jag kunde göra sånt eftersom all tid och alla pengar har gått till IVF:er och ÄD-försök senaste åren.
Äsch, det ska nog bli tid till alla de där nöjena längre fram. Bara jag får träffa Mini så ordnar sig allt.

Kram

5 kommentarer:

  1. Och tänk vad mysigt att ha Mini med på New York-korten, att festa till det rejält och sen komma hem och nosa henne i håret, att ha barnvakt ett dygn och bara spanjuta tillsammans med mannen.. [Jag förstår helt hur du tänker - men tror att ALLT i livet ditt/ert kommer bli bättre när Mini kommer] :]
    kram

    SvaraRadera
  2. Mini kommer älska att följa med dig på allt utom festkvällar :-)

    SvaraRadera
  3. Haha, visst är det så, att man tänker på allt man vill göra när man inte kan... Men tids nog kommer du komma till Australien och New York och det är verkligen hur kul som helst att resa med barn! Och sen behöver man en liten paus då och då, hur underbara ens barn än är och då blir det en spahelg (vi var iväg i våras, hur skönt som helst) eller en festhelg!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Fina ni!!
    Klart att Mini får följa med! Och en del av grejerna får jag nog göra lite längre fram. Tokshoppa i NY blir nog utan Mini, i alla fall när hon är liten, för det viöl jag göra själv, hahahaaa! Tror inte att hon skulle uppskatta mig då nämligen. ;o)

    Kraaaam!

    SvaraRadera