Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 8 september 2011

Kvällspyssel

Två par byxor som jag beställt från H&M dök upp idag. Det ena paret satt inte bra och det andra hade en helt annan färg än vad jag tyckte mig se på bilden när jag beställde dem. Så var det med det. De får skickas tillbaka.
Just nu har jag faktiskt byxor så det räcker så det är nog bara bra om de där åker tillbaka. Men det hade varit kul med något nytt. Det får bli lite tröjor, klänningar och kjolar istället länge fram.

Ikväll hoppas jag på att Mini sparkar till lite. Jag VILL verkligen känna mer än vad jag gjort hittills. Kom igen nu, Mini!

Kram

4 kommentarer:

  1. Vilken besvikelse när efterskickade kläder inte håller måttet! Klaga! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju helt magiskt när man känner att den snurrar där inne. Jag vill också känna mer av det, men jag antar att det kommer. :)

    SvaraRadera
  3. Tråkigt när kläderna inte är som man tänkt sig.

    SvaraRadera
  4. Magiskt var ordet! :o) Mer sånt är alltid välkommet!

    Trist med kläderna men jag får leta nytt och roligare istället. :o)

    Kram

    SvaraRadera