Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 18 september 2011

Fin-fina presenter

Nu ska jag redogöra vad jag mer har fått i present.

Fina fingervantar speciellt och noga utvalda av 4,5-åringen och hennes lillasyster.
Hur fina som helst!

Och av deras mamma fick jag det här. Fiskar som nafsar på sunkiga gamla fötter, hahahahaaa!
Har skrattat mig fördärvad i 30 minuter eftersom jag är sjukt kittlig... Men det var kul och riktigt härligt efteråt. Konstigt nog.

(de här bleka benen och fötterna tillhör bästaste bästisen, ba' så ni vet, moooahahahaaa!)

Det var verkligen en riktigt bra söndag!

Kram

4 kommentarer:

  1. Jättefina vantar!!! Och sånt där fiskgrejs vill jag också prova......

    SvaraRadera
  2. Grattis en dag försent!

    Kramar Jessica

    SvaraRadera
  3. Vantarna är superfina!!!
    Och det där med fiskarna, hmmm, jag har velat prova länge, men det verkar så sliskigt...
    Ska nog ge det en chans ändå.
    Ska börja unna mig lite mer, nu när jag slutat röka =).

    Vad fin magen blivit, och stor =). Den har verkligen växt på bara några veckor =).

    Hoppas du får en god natt.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  4. Grattis från mig med, så här en dag för sent.

    Underbara barn, vantarna är toppenfina!
    Och jag håller med tjejerna här ovan, jag vill också bli äten på fötterna av fiskar! Vart gör man det?

    kram!

    SvaraRadera