Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 21 september 2011

Vecka 25

Så går vi in i vecka 25. Yes!! Det känns galet bra och jag ser fram emot RUL imorgon när jag får se Mini. Rent psykologiskt så är det bra för mig har jag upptäckt. Det har nog med det där att jag inte känner så mycket att göra.

Förra året den här dagen så ruvade jag. Det var den första ÄD:n vi gjorde (i Åbo) och den slutade med ett stort minus. Vilken resa vi gjort. Jösses.

Kram

5 kommentarer:

  1. Hur kommer det sig att ni får göra ett RUL i vecka 25? Fick ni även göra ett i vecka 18?

    Jag vill också gå på UL, men min BM vill inte skicka mig dit då Pyret verkar växa som han ska.

    Vilken resa ni gjort! Och tänk, snart har ni eran lilla Mini i famnen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är fler som frågat det men jag vet inte. Vi gjorde RUL i v.18 också...
    Kanske har med min ålder eller ÄD att göra? Lovar att fråga imorgon!
    Men Mini var ju liiiite under medel förra gången. BM sa att om det ibte var för att det var ÄD hade hon flyttat fram BF en vecka. Men så sa hon att det inte var något som direkt avvek alls så inget att oroa sig för alls.

    Tusen tack! Uppiggande ord! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh ultraljud :-) Det hade man gott kunnat ha en gång i veckan ;-)

    SvaraRadera