Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 25 november 2011

CTG-dags igen

CTG-dags igen om en timme. Idag känns det extra skönt för Mini är så lugn. Jag känner henne ibland men nu på morgonen har hon varit jättelugn. Jag skakade på magen och känner att hon rör sig men helst av allt vill jag att hon ska buffa runt massor helt själv...
Men å andra sidan så har hon varit lugnare en del dagar i perioder så det är inget att oroa sig för ännu känns det som. Det ska bli intressant att se vad CTG:n säger. Och så ska jag fråga läkaren om det också.

Jag har inte sovit så bra inatt heller. Drömmer och vrider på mig. Tittar på TV-serier och vrider mig i soffan istället och hoppas att nästa natt ska bli bättre.

Det blev inget spjälskydd igår. Blev så där bums-trött och stannade hemma istället. Det får bli idag. Då ska jag in på Systemet också. Undrar om någon stirrar när man köper en flaska bubbel med magen i vädret, hahahaaa! Det är en present. Lovar. Men det vattnas fortfarande i munnen när jag tänker på champagne...

Igår kom jag också på vad jag ska köpa till Fina M i födelsedagspresent!! Tjohooo! Jag är sååå nöjd!
Nu ska jag inte avslöja vad det är eftersom han läser här.... Heeheee...

Dags att göra sig i ordning! Spec-mvc hägrar.

KramKram till de som vill

1 kommentar:

  1. Hoppas CTGn gick bra [såklart den gjorde] och att dagen blir fin!
    .. Haha och champagne, jag är så galet sugen på rödvin - och känner mig alltid lite dum när det är dags att gå på in systemet. :]

    kram!

    SvaraRadera