Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 20 november 2011

CTG-disco

Alltså, det är slutet på november och vi sover med öppet fönster! Det känns helkonstigt för jag är den som normalt fryser jämt. Nu ligger jag t.o.m. utan täcke. Vädret är minst sagt milt.
Annars har jag inte sovit så mycket de två sista nätterna. Jag har svårt att hitta en bra sovställning och inatt hade Mini disco där inne igen också.
Men vetskapen om att jag är ledig på dagarna gör att det inte stör mig alltför mycket ändå. Jag får sova lite på dagen sen istället helt enkelt.

Idag är Fina M hos svärmor hela dagen. Jag ska på CTG-koll. Det är första gången under graviditeten jag går på en koll utan Fina M. Det känns konstigt men så får det bli just nu. Jag tar med mig min kära Malmökompis om han orkar vakna i tid. Kl 10 ska jag vara hos spec.mvc.
Med tanke på Minis nattklubbsaktiviteter inatt så tar jag för givet att hennes hjärta slår vältränat och bra som vanligt och att sammandragningarna är minimala. Vi får se.
Återkommer med rapport.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar