Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 30 november 2011

Slappt

Eftermiddagsluren avklarad. Somnade naturligtvis lagom till snickaren kom och öppnade alldeles nyvaken och förvirrad. Jag såg på honom att jag nog såg så ut också så jag erkände att jag var nyvaken. Tyckte mig se ett flin i hans ansikte när jag satte på mig skorna för att visa honom till förrådet. Det bjuder jag på.

Kom på att jag glömde ett ord i ordlistan;
Gravidljumskar. Det drar i dem och några gånger om dagen blir det starkare och övergår till något som liknar en mildare form av mensvärk. Förvärkar förmodar jag.

Nu ska jag fortsätta mitt slappande. Och längta till imorgon för då är det tillväxtultraljud igen. Det ska bli sååå spännande att se hur Mini vuxit. Bara hon håller sin kurva så blir jag glad.

Kraaam

3 kommentarer:

  1. Din gravidlista är jättebra, och jag längtar till jag får alla de symptomen (eller gör jag)? hehe...

    Hoppas allt går bra imorgon =), men jag tror inget annat.

    Massa kramar till dig.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt trolleri. Det var lite segt, men verkar göra nytta ikväll. Mår lite bättre just nu, så tack! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Urk ja.. Det där slitandet i ljumskarna kan göra fasligt ont vill jag minnas! Kram

    SvaraRadera