Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 2 november 2011

Ledig

Första lediga dagen. Jösses, så skönt! Och än så länge har jag inte gjort ett smack. Ätit frukost, tagit en kopp kaffe och rensat datorn på gamla dokument. Tungt, va?! ;o)
Jo, jag har ringt och gratulerat bästisen också. Hon har inte fått några teckningar av sina döttrar så jag tänkte att jag ska rita en åt henne, hihihii! Det får bli dagens uppgift.
Hon påpekade också att det nu är vecka 31. Tjohoo!

Hennes döttrar (2,5 år och nästan 5 år) hade förresten tittat på "Barn till varje pris?" med henne i måndags. De konstaterade att är man två pojkar som får barn så får man en pojke.
"Näää", svarade bästisen. "De på TV fick ju en tjej."
Tänka. Tänka. Tänka.
"Men det var lillasystern! Sen kommer pojken!", blev det mycket logiska svaret... Hahahaa!
Det är mycket med det jordiska.

Nu ska jag läsa en bok. Det var länge sedan.

KRAM

4 kommentarer:

  1. Visst är det skönt med en dag för sig själv, så där mitt i veckan? Jag jobbar "bara" 75%, och har gjort så sen SHO (=Stora HuvudOperationen). Jag behöver verkligen en dag mitt i, för att vila, hämta andan, tänka... ja, vad som helst. Ibland passar det bra att veckostäda, eller jobba i trädgården. Men andra dagar är det låååångfrukost och sen parkerar jag i soffan med en bok...

    Ha det så gott!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen en riktig vardagslyx! Just det där att jag kan göra vad jag vill, pyssla, göra nytta eller bara slappa känns otroligt skönt.

    Ha det gott du med! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Gött med ledigt, bli nog tyvärr inget sånt för mig, ekonomin tillåter inte det. Men det LÅTER underbart!!

    SvaraRadera
  4. Vad lyxigt! Det är du verkligen värd!

    Kram

    SvaraRadera