Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 10 november 2011

Snorunge

Ja! Jag har sovit hela natten! Skönt, skönt.
Medan jag har sovit så har jag fått ett sms från min chef kl 23:43. Vi ska ha uppföljning på mitt utvecklingssamtal idag men han var visst ute och svirade med några kollegor igår och vill flytta vårt möte till en annan dag. Seriöst...
Det ska bli skönt att vara föräldraledig och slippa ha möten med snorungar.
Det blir garanterat en utveckling av mitt egna företag när jag är ledig. Nu är det bestämt. Det går ju inte att vara kvar på jobbet när jag har tappat respekten totalt. Mini är mer mogen än min chef.

För övrigt är jag glad att Fina M lever och att mitt inlägg "Lucia" från förra året är veckans mest lästa inlägg här på bloggen. Undrar varför? Nyfiken.
Och om en timme ska vi vara hos BM. Tjohooo!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar