Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 15 november 2011

Tröttheten tillbaka?

Jag är så himlans trött. Jag kan sova nu. Trött, trött, trött. Undrar om det är tillfälligt eller om tröttheten har kommit tillbaka?
Jag har sovit som en stock hela natten men höll ändå på att somna på jobbet. Och nu ligger jag här på soffan helt utslagen. Det känns som att jag kan sova dygnet runt faktiskt. Bara jag inte håller på att bli sjuk så är det i och för sig ok. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll...

Kram

4 kommentarer:

  1. Sov gott, fina du! Hoppas du vaknar liiite piggare im iaf :D

    kramar

    SvaraRadera
  2. Det är nog Mini som är inne i en tillväxtperiod. Vila på och ät ordentligt fina du :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, det har du nog rätt i, Mallan! Så måste det vara.
    Jag sover och sover... Mini måste växa så det knakar! :o)

    Kram

    SvaraRadera