Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

söndag 6 november 2011

Gråt inte för mig Göteborg

Och nu lämnar jag Göteborg med en varm känsla i kroppen. Barnlängtangemenskap som etsat sig fast igen. Skönt. Jag har det bra.
Jag sitter på platsen bakom den jag satt på när jag åkte ner.
På Petters plats sitter Sven Melander.
Och i vagnen strax framför min sitter Claes Månsson.
Vill man se kändisar så är tåget da shit, liksom.

Längtar hem till Fina M nu.
Mini sprattlar och sprattlar.

Kramar

5 kommentarer:

  1. Tåget mellan GBG-Sthlm verkar vara kändisspotten juh! :)

    Jättekul att träffa dig igår!! Blir bara glad! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Detsamma! Hoppas att vi ses snart igen!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Men jösses vad kändisar! Kul! Fint du har gjort bloggen :-) Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad mysigt det var!! Och vad fint du gjort :o)

    kramar om!! i massor :)

    SvaraRadera
  5. Tack, Mallan! :o)

    Och tack detsamma, jagvilljagkan!

    Kramar!

    SvaraRadera