Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 11 november 2011

Helgplaner

Inatt drömde jag att jag kunde hålla i Minis fot genom magen. Den var jätteliten och jag vågade inte hålla så länge.
Så när jag vaknade kom jag på mig själv att lägga handen på magen och leta efter den där fotutbuktningen. Men jag kände bara lite Minibuffar. Skönt sätt att vakna på.

Idag ska jag äntligen köpa en ny glödlampa till ena framljuset på bilen, sen blir det hem och äta tacos. Imorgon är det dags för nya magbilder och lite boande innan vi åker till lilla svärmor på söndag. Och så ska jag ta en sväng till mamma och mormors grav imorgon också.
Jo, just det! Vi ska på en jazzkonsert som en kompis är med i imorgon kväll också.
Jösses, det blir visst en uppbokad helg trots allt...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar