Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 23 november 2011

Stör ej! Läsning pågår.

Oj! Fina M har börjat läsa boken... Bäst att jag är tyst nu då.
Kul! Då kan vi i alla fall ha den som bas när vi planerar lite. Ja, jo... vi kan ju inte riktigt planera en förlossning eftersom vi inte vet hur den kommer att bli, men ni förstår hur jag menar.
Det blir nog bra. Vi brukar faktiskt tycka lika i det mesta och vi känner varandra så otroligt väl så det här ska nog inte bli så svårt. Trots allt annat som är på gång just nu. Men det trappar vi ner på just nu så vi hinner nog få in synkningen ordentligt...

Ingen panik här inte.

Kram

3 kommentarer:

  1. Hmm, kan han ha varit inne och läst här, månne ;). Eller är han tankeläsare?
    Nåväl, huvudsaken är att han läser den.

    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Gullig han är som faktiskt läser den! Förresten - har ni sett filmen "på smällen"? Om inte , gör det snarast :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Hahahaa! Ja, jag tror nog att han har läst här... Jag glömmer jämt att han faktiskt gör det. Lite kul när jag tänker på det! ;o)

    "På smällen", alltså? Ja, den får vi kolla på!

    Kram

    SvaraRadera