Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

onsdag 23 november 2011

Morgonstund har inget med guld att göra

Vecka 34. Och det är ju kul. Roligast hade varit om jag hade fått sova något också.
Kunde inte somna igår kväll men ögonlocken slöt sig runt 22:30. Vaknade 23:30 av att Fina M låter som ett sågverk. Oh, no!! Puttar på honom så att det blir tyst.
Sover 30 minuter och sen börjar det om. Putt.
Somnar 30 minuter. Putt, putt.
Då vaknar Mini. Buff, buff, buuuuff.
Ont i ryggen. Vrider mig till sidan. Armen somnar.
Sågverk brevid. Putt.
Buff, buff, buuuff.
Vrider och vänder på mig.
Sååågverk. PUTT. "Sluta snarka!". Tappar fattningen. Skit också.
Klockan är 3. Ingen sömn ännu.
Ut till vardagsrummet. Glor på tv och lyckas somna vid 5:30.
Vaknar av att Fina M går upp för dagen någon timme senare.
Släpar mig till sovrummet.
Sover en timme.
Fina M sticker in huvudet i sovrummet och säger hej då. Han lämnar tv:n på och sovrumsdörren öppen. Kan inte somna om.
Jag har sjukt ont i huvudet och är på ett sjuhelsikes humör.
Skitnatt.

Okej'rå: kram

2 kommentarer:

  1. Ja, pust!! Sova är en lyxvara nu för tiden.... Jag kampar ofta i soffan eftersom jag kan ligga vaken flera timmar. Trodde kroppen skulle passa på nu att få lite sömn, för när den lilla knodden kommer lär det ju bli ännu mindre. Men ooooonej ;) Fast det är ju lite kul att följa alla gamla serier, som brukar visas på nätterna...många av dem är ju så jädrans dåliga...haha...

    Kram, och hoppas du kan sova bättre nästa natt!

    SvaraRadera
  2. Tack!!
    Åååh, om det ändå bara var Mini som höll mig vaken... Jag klarar inte av snarkningar en hel natt. Blir verkligen galen.
    Men visst är det lite kul att glo på gamla serier faktiskt. :o) Inatt blev det t.ex. "Sex and the City". Det var ett tag sen!

    Tack igen!
    KRAM

    SvaraRadera