Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 4 november 2011

Finally!

Ok, det här blir ta mig sjutton det sista inlägget om den där förbaskade tapeten. Lovar!
Jag åkte hem lite tidigare från jobbet idag med tanken att sätta upp de fyra sista våderna själv. De var nämligen de enklaste så det skulle inte vara något problem.
Döm om min förvåning när Fina M redan var hemma och hade tänkt samma tanke. Han jobbade visst halvdag idag. Så nu är allt klart (sista våden sätts upp i skrivande stund). Så här kommer bilder!

Tapeten är från Eijffinger som är holländskt men tapeten säljs här i Sverige också så klart. Mönstret heter "Twilight" och varje prick har en liten skugga som ger tapeten lite liv (tycker jag i alla fall).


(en käck bygglampa bidrar med det "mysiga" ljuset...)



Hmm, jag ser nu att jag skulle ha tagit kort på alla takvinklar och en knasig garderobsöppning så att alla verkligen förstår hur trixigt det har varit att få till tapeten på ett snyggt sätt, men nu får ni helt enkelt bara lita på mitt ord.
Vi har bara tapetserat de två största väggarna i rummet med den här tapeten. De andra två är vita. När vi har möblerat lite mer så syns det nog varför vi valde att göra så. Rummet är nämligen väldigt litet med snedtak och det behövs lite vitt för att behålla lite rymd helt enkelt.

Nu är det dags att ta bort golvpappen och ställa dit sängen. Sen blir det tacos framför tv:n!

Trevlig kväll!

KRAM

7 kommentarer:

  1. MYCKET fin tapet! Älskar prickar :-) Sån skulle jag oxå kunnat tänkt mig i ett barnrum

    SvaraRadera
  2. TACK!
    Ja, jag blir glad av prickar på något sätt. Så det känns kanon!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Älskar din prickiga tapet! Prickarna ser ju lite ut att "komma ut" ifrån tapeten och det var verkligen coolt. Det rummet kommer bli hur fint som helst :-)

    SvaraRadera
  4. Åh, tusen tack!
    Ja, visst är de lite kuliga? :o)

    kram

    SvaraRadera
  5. Sjukt fiiint!!! Älskar prickigt med!!!! Ser fram emot att få se hela möblemanget :)

    Kram !

    SvaraRadera