Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 21 november 2011

När Fina M har örnkoll

Oj... glömde vad jag sa till Fina M imorse... Jag fick ett just ett sms från honom:

"Ehhrrmmm!!? "idag ska jag köpa den där ugglebodien..."
....och ÅTTA andra babyplagg tydligen?!?!"

Fasiken, jag glömmer ständigt att han läser bloggen dagligen...
Men två av plaggen kostade bara 30 respektive 50 kronor! Lovar! Det var jäääättebra priser! Tag 3 betala för 2, typ.

Äsch, han kommer att smälta när han ser alla de söta minikläderna som hänger på tork när han kommer hem. Då får jag nog godkänt på mitt inköp. Tror jag.
Hahahaaa!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hehe, I love din M! Såklart han kommer älska bebisplaggen, det måste han ju! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaa! Ja, han är så svag för sånt där själv så det BORDE han göra. Dock kanske jag måste ha en bättre shoppingtaktik än att avslöja mig så där uppenbart, hahaaa!

    Kram

    SvaraRadera