Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

fredag 4 november 2011

Utrymme

Det känns som om tiden står stilla så länge det där rummet inte är färdigtapetserat. Idag måste det bli klart så att vi kan släppa det där...
Det blir skönt med en bloggdejt imorgon som avslut på veckan.

Idag känns det som magen har sjunkit inåt. Jag är inte alls lika stor som igår. Undrar varför det är så? Det borde bero på hur Mini ligger. Jag kan tänka mig att magen blir större i djupled om hon ligger med ryggen utåt. Det känns mest logiskt. Och så undrar jag när hon tänker vända sig? Det måste vara oerhört obekvämt att ligga dubbelvikt OCH upp och ner i veckor. För att inte tala om att när man äntligen får räta på benen så ska huvudet klämmas ihop och man ska ut genom ett minihål. Så är ju tanken i alla fall... Traumatiskt!
Undrar hur hon ser ut?

Kram

2 kommentarer:

  1. Ni postar väl bilder så snart det är färdigt?

    Spännande!

    SvaraRadera
  2. Jag har nu anmält mig till att donera ägg och hittat ett par så nu är remissen påväg hit så jag ska kunna gå och ta mina prover:)
    Jag undrar hur lång är hormonbehandlingen ungefär? Fram tills dess att man får hormonet som sätter igång ägglossningen?
    Känns underbart att få bidra till nåt bra på detta sätt:)
    Kram

    SvaraRadera