Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 8 november 2011

Ego

Tjohoo! Igår kväll började telefonen att fungera igen. Så nu gäller det att blogga på igen.
Men jag kommer inte på något att skriva. Känner mig helt tom och aptråkig. Och grå. Jag vill shoppa på stan och sen sätta mig med ett glas bubbel någonstans och äta något gott. Det är det jag verkligen känner för idag.
Istället sitter jag här framför datorn och kan verkligen inte varken shoppa snygga kläder eller dricka bubbel. Och lunchmatsalen gör väl okej mat men inte mer än så...

Imorgon, på min lediga dag, ska jag nog ägna mig bara åt mig och bygga på mitt ego lite. Det känns som jag behöver det. Egodagar är nyttiga i sin måttfullhet.

Kram på er

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får en mysig ego-dag! Köp ett par lyxiga handskar eller en härlig halsduk? Det funkar med eller utan mage.

    Fint det blev med prickiga tapeten i Minis rum!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Bra tips där! Tack!

    Dags att ses snart?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nä, just det, nu smakar ju allt extra mycket när du har Mini i magen. Och det som är halvgott blir gööräckligt. I alla fall för mig :-)

    SvaraRadera
  4. Ja, när ska vi ses??
    Jag vill höstpromenera innan alla löv blåser bort.

    SvaraRadera