Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

måndag 21 november 2011

Sinande önskedrömmar

Och så var det det här med att hjälpa en medsyster...
De flesta som läser här vet ju vad jag tycker om det; Klart att man ska hjälpa om man kan!
Själv vill jag ju donera ägg men kan inte utan får bli äggmottagare istället. Det är jag evigt tacksam för så klart. Jag får ge på något annat sätt för att hjälpa någon helt enkelt.

Nu har min kära kompis, Loba, fått ett litet problem på halsen (förutom att vara ofrivilligt barnlös då'ra). Efter många försök att bli gravid så sinar det i kassan och allt stöd hon kan få är en hjälp närmare drömmen. Jag vill så gärna att hon och hennes fina M ska få uppleva sin dröm! Och för att göra det så behöver de lite hjälp på vägen. Du kan hjälpa Loba och M HÄR.
Många bäckar små.... Och en god gärning värmer i själen, speciellt så här höstmörkret.

KRAM

5 kommentarer:

  1. Gulle dig - TRACK så mycket!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Eller eh, ja.
    TACK menar jag ju. ;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! :o)
    Så lite så!

    KRAM på're!

    SvaraRadera
  4. Men åh, vad fin du är. Ska gå in och se vad jag kan göra ;).

    Vilka underbara bodys ni köpt =).
    Den med ugglorna på var jätte fin.

    SvaraRadera