Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

tisdag 1 november 2011

Tapetskrälle

Fina M är visst tapetperfektionist. Han kan stå och skära till en kant på tapeten i timmar (ok, kanske inte sååå länge men det känns så). Eftersom tapeten är blöt och torkar mer och mer så blir det till slut inte så bra. Då blir han sur. Och jag blir galen och trött och magen är i vägen.
Så ni kan ju gissa hur kul vi har haft det när vi tapetserat... Morr, morr, gnäll, gnäll, mutter, mutter.
Så nu har vi gett upp för kvällen. Vi får fortsätta på torsdag igen.

Magen känns megastor och jag är aptrött. Men imorgon får jag äntligen sova hur mycket jag vill! Perfekt firande inför vecka 31 tycker jag.

KRAMAR!

4 kommentarer:

  1. Haha, jag och en tidigare pojkvän höll på att göra slut(tidigare än annars) när vi skulle tapetsera mönsterpassad tapet =) All annan renovering gick finfint.


    Tapetserande är farligt för förhållanden =)

    SvaraRadera
  2. Hahahahaaa! Det är mönsterpassning vi håller på med... Går inte att göra fel en millimeter för då ser det fult ut. Jäkla pillgöra. Aldrig mer säger jag! :o)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. EasyUp tapet säger jag bara ;)

    //XB (äntligen hemma nu)

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem! Hoppas att du får lite vila nu också. :o)

    Ja, EasyUp är ju bäst men när det mönster vi föll för inte fanns i den sorten så blev valet till slut "äsch, vi kör!". Nästa gång ska vi vara klokare... ;o)

    Kraaam!

    SvaraRadera