Me, myself and I

Välkommen hit!
Här läser du om min färd genom ivf:er och äggdonation.

torsdag 3 november 2011

Slitgöra

Vi har inte strypt varandra. Bara nästan. Och vi blev inte klara... Så fredagskvällen blir ju skojig. Urrk!
För det är faktiskt apjobbigt att ligga på alla fyra och klistra våder och sen klättra upp mot taket och så skära tapet och ha sig när man har halsbränna (min middagstaktik fungerade inte alls) och flåsar enormt i ett litet rum med absurda snedtak som gör att jag går halvböjd och kryper bland stegpallar, vattenhinkar och pryttlar överallt, med en 1,8 kilosklump i magen, hela tiden. Ja, men ni hör ju! Tyck synd om mig, hehe! Okej'rå, det är väl självvalt... Jag ska vara tyst. Men imorgon ska det ta mig tusan bli klart. Evighetsprojekt av ingenting känns det som just nu.

Mini sprattlar som en vilde där inne. Förmodligen inte så road av kvällens aktiviteter så det får bli ett lugnare tempo imorgon. Och då får vi äntligen ställa in sängen där. Då blir det Minis rum. På riktigt. Det känns såååå bra! Jäss!!

Gonattkramar

2 kommentarer:

  1. Nämen är det Minis rum!`? Då borde allt gå som en dans ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaa! Ja, man skulle tro det... Men idag SKA det bara bli klart.

    Kram

    SvaraRadera